Friday 13 January 2012

Anak Derhaka

Satu keluhan berat dilepaskan…
Tahun lepas iaitu tahun 2011, terlalu bnyk kesusahan dan kepayahan yg aku lalui namun x membawa sbrg erti dlm hidup aku…ternyata sia2. Aku banyak main.. itu je yg dpt aku rungkaikan selama setahun aku berjauhan dr tempat asal. Aku banyak merungut, mengeluh, menuduh, dan termenung, arghh, semua lah aku. mungkin aku belum dpt menyesuaikn diri dgn tempat org yg penuh cabaran ni.

Awal tahun ni shaja aku da bawak sial. Ntahla, menyesal yg teramat sgt, tp apakan daya, kelemahan aku yg terlalu mengikut kata hati dan sering emosional ni x pernah lenyap dlm kamus hidup aku. Tempoh hari, aku melancarkan mogok terhadap parents aku. waktu itu, mak aku menangis disebabkan aku.. aku betul2 menyesal. Tp aku sendiri buntu nk wat apa lepas tuh. Jadi aku paksa parents aku utk balik ke Kota Anggerik iaitu tmpt blaja aku dlm masa terdekat ni. Kampung halaman ni dah x membawa makna ketenangan pd aku lagi…Smpi macam tuh sekali~huh!!!

No comments: